Ostukoha asukoht, atmosfäär ja ostlemise mugavus on tarbijale tähtsad ja mõjutavad oluliselt tema ostuotsuseid. Klienti väärtustav kaupmees teab seda ja suudab oskuslikult selle teadmise enda kasuks pöörata. Kaupade valiku üle me tänasel päeval nuriseda ei saa, kaupa on palju ning selleks, et kaupluste riiulil silma paista, võitleb igaüks enda eest. Lohaka eksponeeringu korral kaotab ka ahvatlevam pakend oma mõju ja toode jääb märkamatuks või loobutakse ostust, visuaalist lähtudes, lausa teadlikult. Loogiline ja korrastatud toodete väljapanek loob atraktiivse üldpildi ja haarab kaupluse riiulite vahel liikuva ostja tähelepanu ning suurendab impulsiivostude tõenäosust. Rootsi päritolu jaetarvikute tootja HL pakub erinevaid ja mitmekülgseid lahendusi soovitud kaubandusliku kuvandi loomiseks.

Pikemalt saab toodud teemal lugeda Äripäeva kaubandusportaalist.

HL Ad' Lite LED riiulivalgustus

HL Ad’ Lite LED riiulivalgustus