Parema ostukogemuse heaks

Meediagrupi OÜ on olnud Rootsi päritolu jaetarvikute suurtootja HL Display ametlik esindaja Eestis juba 90ndate algusest. Põhjanaabrite suure juubeli eel, novembri lõpus, tegid Meediagrupi esindajad ostu ja turunduse poolelt lühivisiidi HL Display esindusse Soomes. Eestit ja Soomet seob lisaks naabrusele ka suhteliselt sarnane maitse disainis ja sisekujunduses, mis väljendub ka kaubanduspindadel. Lisaks soojale vastuvõtule ja viljakale mõttevahetusele õnnestus külastada ka kauplusi ning tutvuda erinevate uute ning juba tuttavate väljapaneku lahendustega.

Üsna värskelt avatud Hertta supermarket andis HL Display’le vabad käed kauplusele vajalike jaetarvikutega sisustamisel. Eestis veel vähe kasutusel olevad elektroonilised hinnasildid on Soome kauplustes pabersildid juba enamasti välja vahetanud. Harmooniline pilt avanes külmlettidest möödudes. Next™ tõukursüsteemi abil olid korrektselt ritta paigutatud erinevad viilutatud toodete pakendid. Juustuletis oli kasutust leidnud ka Next™ süsteemi uusim versioon, mis ei vaja enam riputuslatti ning kinnitub otse kaubariiulile. Next™ leidis rakendust ka kommi- ja närimiskummi pakkide paigutusel.

Mahlad, piimad, jogurtid, toorjuustud ja võipakid asetusid perfektselt ritta Roller Track™ süsteemi abil, mille puhul rullikud ja gravitatsioonijõud tooteid riiuli esiotsa lükkavad. Roller Track™ aitab tõsta toodete nähtavust, vähendades sealjuures oluliselt riiuli täitmisele kuluvat aega. Ideaalne lahendus tagantpoolt täidetavatele külmikutele. Rullikutega süsteemi oli edukalt kasutatud ka majapidamistarvete väljapanekul (nt pesupulbrid) koos LED valgustusega, mis aitab tooteid kordades paremini esile tuua. Visuaalselt osutus väga efektseks taotluslikult valitud spetsiaalse disainiga riiuli tagasein ning riiulivahe põrandakate, mis tekitasid hubase olustiku ja mõjusid ligitõmbavalt.

Konservi- ja klaaspurkide, õli, ketšupi, majoneesi ning samuti lahja alkoholi puhul oli väga palju kasutatud HL Facer™ lahendust, mis samuti optimeerib olulisel määral kaupluse personali ajakulu riiulite korrastamisel. Erinevate kosmeetikatoodete seas domineeris HL Display toodetest lükandsüsteemiga Multivo™ , mis tooteriiulitest pea veatu üldmulje jättis. Oskuslikult oli sama süsteemi kasutatud salvrätikute riiuli organiseerimisel.
HL Display uusimatest lahendustest paistis silma 180° pööratav riiulisüsteem RotoShelf™ , mis aitab kokku hoida nii ruumis kui ka lihtsustab riiulite taastäitmist. Pööratava mehhanismiga riiuleid saab paigutada nii tavatingimustesse kui ka külmkappi. Riiulitel on uuenduslik eenduv disain, mis aitab sinna paigutatud tooteid hästi esile tuua. Tooteriiulit täidetakse tagantpoolt ja see on kerge kalde all ning kõik pudelid reastuvad raskusjõu abil.

Ka HL dosaatorite valik on uuenenud. Uus 3eBin™ GoMix dosaatorite displei on välja arendatud koostöös Candy King’iga ning loodud ahvatlev väljapanek, millest magusasõbral on keeruline külma näoga mööduda. Sama süsteemi, pisut tagasihoidlikumal kujul, oli kasutatud ka Parrots brändi tootete (pähklid, kuivatatud marjad ja puuviljad jne) väljapanekul.

HL Display on juhtiv rahvusvaheline ettevõtte, mis pakub turunduse ja müügikoha kommunikatsiooniga seotud tooteid ja teenuseid ning on esindatud 50 riigis üle maailma. Eestis on HL Display ametlik esindaja Meediagrupi OÜ.

About the Author:

Marketing Manager at Meediagrupi OÜ since 2016