Eurostati andmetel toodetakse Euroopa Liidus inimese kohta 31 kg plastjäätmeid aastas, mis teeb kõikide liikmesriikide peale kokku 15,8 miljonit tonni. 2016. aastal tootsid eestlased keskmiselt 49,1 kg plastjäätmeid inimese kohta, saavutades selle tulemusega “auväärse” 3. koha kogu Euroopa Liidu arvestuses.

Plast- ja toidujäätmete vähendamisest on saanud ka jaekaubanduse ülim väljakutse. Mitmed suured supermarketite ketid on avalikult teatanud ühekordsete plasttoodete müügi (peatsest) lõpetamisest ning mõiste “pakendivaba ostlemine” laieneb üha enam ka pesuvahenditele, jookidele jne.

Lahtiselt müüdavad tooted on jäätmete tekke vastu võitlemisel suur samm edasi. Lisaks võimalusele luua poe keskkonnas eristuv väljapanek, kus kõik soovijad saavad endale valida ja kombineerida just neile meelepärase koguse toodet, on lahtistel kaupadel ka kordades väiksemad pakendamis-, transpordi- ja laokulud. Dosaatoreid on lihtne juba olemasolevale kaubanduspinnale integreerida, taastäita ja hooldada. Säilib toodete värskus ja kvaliteet. Lisaks maiustustele, pähklitele ja kuivatatud puuviljadele on populaarsed lahtiselt müüdavad kaubad ka tee, kohv, riis, pasta, hommikusöögihelbed jne.

HL Display toetab jätkusuutlikkuse ja keskkonnasäästlikuse põhimõtet ning toodab dosaatoreid lahtiste kaupade tarbeks mitmele suurele jaemüüjale üle Euroopa (sh Asda, Aldi, Carrefour, Auchan, Lidl jne). Meediagrupi OÜ on HL Display ametlik esindaja Eestis olnud juba üle 20 aasta ning sarnaselt meie partnerile soovime ja saame pakkuda oma klientidele jätkusuutlikke lahendusi.

HL Display’st lähemalt
Toodete ja projektimüügi info: HL Display tootejuht Tjorn Treu, tjorn@meediagrupi.ee


Meediagrupi esindus võtab 16-18.veebruaril osa ka messist EuroShop 2020 Düsseldorfis. Kui teil on huvi HL Display eksponeerimislahenduste vastu, ootame teid meiega kohtuma HL Display messiboksis C71, hallis nr 1. Lisainfo e-mailil tjorn@meediagrupi.ee või evelyn@meediagrupi.ee