26. veebruaril avatakse Stockmannis Eesti esimene Helena Rubinstein kosmeetikabrändi müügikoht.

Helena Rubinstein ehitas üles omanimelise globaalse iluimpeeriumi, järgides ranget tööeetikat ja töötades parima tulemuse nimel koos oma valdkonna spetsialistidega, olles samal ajal piisavalt mässumeelne, valmis võtma riske ning alati uuendustele avatud. Tema jaoks oli ilu kõige suurem võim.

Meie stendimeistrite väljakutse ikoonilise kaubamärgi tarbeks stendi loomisel oli lähtuda lõpptulemusel tähtsaimast – toetada ilu ja naiselikkuse sõnumit. Seetõttu on kasutatud materjale (nt alumiinium ja kergvineer), mis ei muudaks tootestendi liialt massiivseks ning erinevaid detaile, mis võimaldaks kõik ilutooted esile tuua neile parimal võimalikul moel.

Fotod: Relia Paapstel

Just detailide loomisprotsessis (sh käsitsi värvitud kuldne mikroskoop ja LED valgustusega rõngaselemendid) väljendub erakordselt hästi meie meistrite samasugune pühendumus tegutseda parima tulemuse nimel ning luua midagi erilist.

Valminud tootestendiga saate lähemalt tutvuda Tallinna Stockmanni kaubamaja iluosakonnas.

Tootestendide lisainfo ja päringud: kaspar@meediagrupi.ee