Home/Blogi/

Helena Rubinstein eksklusiivselt Stockmannis

26. veebruaril avatakse Stockmannis Eesti esimene Helena Rubinstein kosmeetikabrändi müügikoht. Helena Rubinstein ehitas üles omanimelise globaalse iluimpeeriumi, järgides ranget tööeetikat ja töötades parima tulemuse nimel koos oma valdkonna spetsialistidega, olles samal ajal piisavalt mässumeelne, valmis [...]

Mitte nii fantastiline plastik

Eurostati andmetel toodetakse Euroopa Liidus inimese kohta 31 kg plastjäätmeid aastas, mis teeb kõikide liikmesriikide peale kokku 15,8 miljonit tonni. 2016. aastal tootsid eestlased keskmiselt 49,1 kg plastjäätmeid inimese kohta, saavutades selle tulemusega "auväärse" 3. [...]

Meediagrupi 25

Just täpselt nii, käesoleval aastal täitub meil juba 25. tegevusaasta. Kas pole mitte uhke ja ilus number? Naljatledes ütleme ikka, et oleme selle aja jooksul teinud 3 tiiru ümber maakera. Kuidas täpsemalt, küsite? Kui paneme [...]

Kas tavapoed on veebipoodidele jalgu jäämas?

Shoping kodust väljumata kõlab päris mõnusalt, aga tahaks tunda ka värskete puu- ja juurviljade lõhna ja teha valiku oma käega. Mõlemad variandid on meie jaoks olemas, kuid kas kiirel internetiajastul ohustab e-pood füüsilise kaupluse püsimajäämist [...]

Viimistletud väljapanek inspireerib ostjat

Eristuda soovib nii klient kui ka kaupmees. Suure kaubavaliku seast sobiva toote leidmine tuleb teha ostjale lihtsaks ja kiireks, mistõttu poesisene kommunikatsioon on väga suure tähtsusega. Suurt mõju ostuotsustele avaldavad ka trendid, meelelahutustööstus ja [...]

HL Display eksponeerimislahendused suurprojektides

Rootsi jaetarvikute suurtootja HL Display on rahvusvaheline ettevõte, mille esindusi ja edasimüüjaid võib leida rohkem kui 40 riigis üle maailma. KYTA Industries on HL partneriks Lõuna-Aafrika Vabariigis ning koostöös tarbekaupade gigandiga Procter & Gamble on [...]

Load More Posts